this years love

Alla som känner mig vet att jag älskar musik, och snygga killar. Så självfallet älskar jag EMD. Jag har varit på tre-fyra koserter tror jag om jag inte minns fel, och varje gång blir jag som ett litet barn och lipar och bara ler så stor jag kan. Sist jag såg dom var på Åhaga i Borås, och jag satt på tredje raden och grät nästan till varje låt.
Dom är så otroligt bra och helt sjukt snygga. Mattias är min!
This years love är min favorit från deras album "Rewind". Den är så fin så jag gråter bara jag hör introt... Några andra favvisar är You and me song, Ain't that just the way, Burning, Gangsta's Paradise och Anywhere is paradise. I stort sett hela skivan, men hey, dom är ju så bra så man kan ju inte annat än att älska allt dom gör!
En bild på grabbarna som jag tog i september 2009 på Liseberg, är riktigt stolt över dessa bilder faktiskt!
Och även över dessa fina bilder på min man... Klicka på bilderna så får ni upp dom i större format så kan ni njuta med av hans fruktansvärt snygga utseene! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0