Day 1 & 2

1: Julen är utan tvekan min favorit högtid på året! Inte nog med att man får julklappar (förhoppningsvis), man får ge bort så mycket och göra andra glada. Och det finns ju inget bättre än att veta att man gjort någon glad. Och sen älskar jag ju gemenskapen som är på julen, man träffas hela släkten och bara pratar och myser. Underbart!
Jag och storebror en julafton hos mormor & morfar för många år sedan!

2: På min önskelista i år är det inte så värst mycket:
- Rihannas parfym
- Pengar / presentkort på lite olika affärer
- One Direction-saker
Haha! Har säkert önskat mig mer saker, men inte vad jag kommer på just nu..
(Vet dock redan 2-3 saker som jag kommer få...)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0