pieces of me break so easy

Hej på eeeeeer, jag är på så sjukt pisshumör så det är löjligt! Har precis dämpat ner röven i sängen och har datorn i knät och ska försöka ta tag i allt plugg som måste in i veckan. Inte taggad för fem öre just nu, kan inte fokusera och är bara så sjukt sur. Finns nog bara en sak som skulle kunna cheera upp mig, men det lär nog dock inte hända... Så idag är ingen bra dag. Piss på allt. Ja, visst är det kul att läsa sånt här? HAHA, jag vet.
Ganska töntigt att lägga ut sånna här bilder, för personen man vill ska läsa det kommer troligtvis aldrig läsa det ändå. Och om du han skulle läsa detta, skulle han aldrig förstå att det handlar om honom.
Men nu har jag lagt upp bilden med texten som jag vill att han ska se, what to do?! Ni får helt enkelt leva med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0