60 things you don't even care about, but i wrote them anyway

1. Ditt fullständiga namn: Frida Sofie Hedberg
2. Född: 24 augusti 1995
3. Höger- eller vänsterhänt: Höger
4. Vad tycker du mest om med dig själv: Att jag är väldigt social av mig och har lätt att lära känna nytt folk, och sen tycker jag (hoppas i alla fall) att jag är en bra vän.
5. Något du inte tycker om med dig själv: Att jag har sjukt dåligt självförtroende i omgångar, kan gå från topp till botten på två sekunder. Och sen att jag ofta börjar gråta när jag är arg på någon, vilket jag inte vill!
6. Humör just nu: Trött!
7. Favoritgodis: Punchpraliner & Fizzyflaskor
8. Är det nåt du absolut inte äter: Lamm
9. Kläder just nu: Tighst, linne och en stor mysig tröja.
10. Musik just nu: Min och Kajsas grymma lista
11. Vad sa du senast: Jag vet inte riktigt, men stäng dörren nu snälla!
12. Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning...
13. Sommarplaner: Skaffa ett jobb! Och ha den bästa sommaren någonsin med mina bästaste vänner!
14. Fisk eller badkruka: Blandat. Älskar att bada, men hatar att visa mig i badkläder så..
15. Saft eller alkohol: Saft!
16. Hur många kuddar sover du med: Hos mamma har jag 3, hos pappa har jag 5(har dock en dubbelsäng där..)
17. Favoritväder: Blå himmel och sol, eller spöregn.
18. Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vatten, musik och en vän.
19. Spelar du nåt instrument: Nej.. Kan några små trudilutter på pianot bara.
20. Morgon- eller nattmänniska: NATT!
21. Sparare eller slösare: Slösare, big time.
22. Bästa film: The Holiday
23. Tror på liv på andra planeter: Lite.. fast ändå inte.. Jag vet inte riktigt!
24. Kommer du ihåg din första kärlek: Ohja!
25. Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
26. Har du några homosexuella vänner: Ja
27. Tror du på mirakel: Beror på...
28. Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst 2, max 4.
29. Bio eller promenad: Bio.
30. Är du kittlig: Lite här och var, haha.
31. Snarkar du? Nej, jag låter i stort sett ingenting när jag sover var jag har hört från andra.
32. Stjärntecken? Jungfru
33. Rädd för insekter? Inte riktigt rädd, men jag tycker dom är lite obehagliga ibland..
34. Äckligaste insekten: Oj.. Jag vet inte, alla slemmiga eller med många ben. (så i stort sett alla)
35. Största svaghet: Gråter väldigt lätt när jag inte är helt hundra, och säger nej alldeles för sällan.
36. Bästa bok? Allt av Marian Keys & självklart One Directions - Dare To Dream
37. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? "To stay young forevah.." (Kajsa fattar) Jag skulle vilja kunna resa i tiden!
38. Vad vill du jobba som? Reseledare i några år, sedan vet jag inte riktigt än.
39. Chips, morötter eller godis? Popcorn, haha
40. Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
41. Skriver du dagbok? Har försökt så otroligt många gånger, skriver i kanske tre dagar eller något och sen orkar jag inte mer eller så glömmer jag bort det. Men bloggen är ju som en sorts dagbok.
42. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? OHJA! På min 18årsdag lär jag vara i en tatuerings-studio.
43. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) HA! Skulle ni se mina rum skulle ni inte ens undra...
44. Gungar du på stolen? Nej, har aldrig gjort...
45. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut!
46. Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
47. Är du rädd för blod? Inte så värst, inte min favoritgrej kanske, men jag klarar av det.
48. Saltar du på maten? Alldeles för mycket ofta..
49. Gillar du att sjunga? Jag ÄLSKAR att sjunga. I min ensamhet. Till musik.
50. Anser du att du är stark? Psykiskt ganska, fysiskt, HAHA!
51. Brukar du sola? Har gjort det några gånger, men inte på ett bra tag nu...
52. Vad gör du om du får hicka? Hickar?
53. Röker du? Absolut inte. Har provat en gång, och aldrig mer. Avskyr det!
54. Snusar du? Usch nej!
55. Använder du knark? Varje dag, hela tiden. (Nej, skulle aldrig ens få för mig det)
56. Kaffe, te eller inget? Inget, men te när jag är sjuk.
57. Har du sömnproblem: Ganska.. Har väääldigt svårt att somna på kvällarna, även om jag är supertrött.
58. Bästa vän: Kajsa, Anja och Felicia. (Har självklart många mer nära vänner och ni vet vilka ni är, men det är de som känner mig bäst för tillfället.)
59. Andvänder du smink: Ja, men försöker att inte göra det för ofta. Går sådär...
60. Var hittade du den här listan: Hos den supersöta ...
Fyra från i morse. Nu ska jag krypa ner och somna till "Full House"-avsnitt.
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0