jag vet hur du funkar, jag kan dig ut och innantill

Slutade tidigare än vanligt idag eftersom våran sista lektion var inställd, så skönt. Jag tog bussen till Sandared och mamma hämtade upp mig i centrum och jag åkte med upp till hennes jobb och träffade alla små barnen, dom är så söta men så otroligt jobba efter ett tag (vissa a dom i alla fall..). Skulle verkligen aldrig någonsin jobba som dagisfröken, jag skulle inte orka! Men någon gång då och då är alldeles lagom!
En liten mongobild på mina favvisar!

Just nu befinner jag mig i sängen med datorn i knät och lyssnar igenom massa radiointervjuer med One Direction och ska snart läsa några sidor ur svenska-boken som ska vara klar imorgon! Har en ny skvallertidning som ligger och väntar på mig med, så jag får locka med den för att läsa ut boken...
DENNA låten har gått på repeat hela dagen lång, jag ä l s k a r den!
Bilden blev ganska klockren idag, då lilla Marlon & Clara höll på att 'skjuta' mig hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0