I'm just gonna run right through the rain, I'm just gonna dance right through the pain

Har inte direkt något intressant att säga om dagen, förutom att jag drog världens vurpa i morse. I mitt rum. Ja, så duktig är jag. Snubblade över en sladd när jag hade ganska bråttom, det resulterade med mascara i halva ansiktet, två riktigt onda knän och en jävligt ond överläpp. Tog inte emot mig med händerna, så jag landade rakt på läppen och knäna. AJ. Så jag missade bussen och kom försent och lite sånt.. Annars, en helt vanlig seg måndag.
Nu har jag krypit ner i min goa säng och ska kolla på några avsnitt av underbara "Full House".
Älskar't!
Och eftersom jag inte har något intressant att visa er från dagen, får ni här några utav mina favoritlåtar för tillfället
(förutom 1D).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0