I keep playing inside my head, all that you said to me

Uppdateringen är bäst, jag vet! Sitter nu på bussen från Svenljunga, som vanligt en söndag eftermiddag, haha. I fredags hade jag och pappa det mysigt med god mat och firade att jag hade levt i exakt 6 000 dagar, coolt va?
Igår tog jag bussen till Svenneljungis och gick hem till Kajsa, fixade oss och sen var det kalas för hela slanten (kajsa, hennes syster & mamma). Fick träffa många härliga personer, så underbart! Gick och la oss runt halv fyra efter att de sista gästerna gått, och gick upp vid halv ett idag. Bra där! Nu är vi påväg hem till mig där vi ska vara till tisdag, så mysigt! Vi hörs mer ikväll, vi ska försöka göra en ny videoblogg då med... Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0