dag 5: en bild/bilder på någon/några du litar på till hundra och varför.

Min Felicia♥
Min Erika♥
Min Kajsa♥
Min Julia♥
Min Valentina♥
Min Annie♥
Min Anja, min soulmate♥
Min älskade mormor♥
Och sen självklart min fina familj, har dock inga bra bilder på dom...
Jag litar på dessa personer för dom får mig att mår bra.
Jag litar på dom, och jag hoppas dom litar på mig.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga, de jag litar på litar jag på.
Jag kan ju inte veta om någon skulle såra mig, men dessa personer vet jag aldrig skulle göra det.
Jag älskar er♥

Kommentarer
Postat av: Erika

blir så glad över att se detta, du ska aldrig tveka på det :*

2012-01-06 @ 13:31:54
Postat av: valli

Håller med Erika, tveka aldrig!

puss älskar dig mitt hjärta <3

2012-01-07 @ 02:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0