wedding fever

Jag har kommit in i en "bröllops-period" nu igen... Jag får sånna ibland, jag sitter och kollar bilder och videor i evigheter. Bröllop är det finaste som finns, och det är inte många videor jag kan kolla på utan att sitta och lipa som en liten unge. Jag har inte varit så glad av tanken på bröllop det senaste halvåret, pågrund av skilsmässan. Allt som hade med bröllop och göra då, ville jag bara slänga in i en vägg och skrika åt. Men, känslorna går i berg- och- dalbanor, och nu har allt sjunkt in och jag klarar av det. I alla fall i små mängder. När vi satt och åt innan hade vi musik på, då kom en låt som var med på bröllopet, och jag fick panik och gick och bytte låt. Usch, den biten tar det nog ett tag till innan jag klarar... Men, det kommer väl det med så småningom.
Nu har jag en mapp på datorn med så otroligt många fina bilder, tänkte dela med mig av några utav de finaste. De flesta är tagna från tumblr, världens bästa sida!
Klicka på bilden så kommer ni till det otroligt fina bröllopet mellan Haley & Nathan i One Tree Hill, säsong 3.
Något av det finaste i hela serien♥













Hur fint är det inte!? Jag har ett collage hemma hos pappa, där jag gjorde mitt drömbröllop för ungefär tre år sedan tror jag. Några olika brudklänningar, tärnklänningar, tårtor, buketter och ringar m.m... Det är faktiskt ganska fint, men det skulle nog behöver uppdateras lite. Det får bli nästa pysselobjekt. Åh, så roligt! Ska försöka börja med det såfort jag kan. Älskar att göra massa söta collage. Sen när det gäller bröllop så är det ju kul att spara och kolla tillbaka när det väl är dags, och se hur mycket man har ändrat sin smak.
Nu ska jag försöka somna till några avsnitt av mitt älskade Full House, inte många avsnitt kvar nu... Imorgon kommer bästis lite efter ett och sen är det kalas hela eftermiddagen/kvällen för storebror och sen myskväll med min bästa. Bättre lördag kan det knappt bli va? Godnatt på er, ni är så fina♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0