something you are proud of

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva på denna... Jag är stolt över att jag har fått så fina vänner. Om det nu är något man kan vara stolt över. Men jag är faktiskt lite stolt över att jag ställer upp för mina vänner, finns där och är en bra vän. Jag hoppas verkligen att mina vänner tycker detta nu, annars är det ju lite pinsamt, haha! Men det är väl det jag känner att jag är stolt över. Sen är det ju småsaker med, typ som att jag är faktiskt duktig på att laga mat, passa barn och såntdär vardagligt! Sen är jag ganska stolt över hur jag kan skaka av mig vissa saker som inte är värda att lägga energi på. Och jag är stolt över att jag kom över min lilla grej med att aldrig våga le på bilder på grund av min glugg, och sen att jag börjar bli mer bekväm i mig själv. Det är en bra bit kvar tills man är helt hemma, men jag är i alla fall en bra bit på vägen. Och det är jag stolt över, jag är stolt över mig själv.

Kommentarer
Postat av: JÄNNU

Din glugg är gullig Fridis så inget att dölja!!!! tihii<3

2012-02-28 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0