something that makes you happy

En ganska lätt fråga, om ni frågar mig. Och svaret är; min familj, mina vänner, musik, dansa och  fotografera. Det är när jag är med min familj och vänner som jag är mig själv och mår bra. Det är när jag lyssnar på den där listan som är perfekt, med alla mina favoritlåtar. Det är när jag står i en sal och tittar mot spegeln och lär min nya rutiner, eller när jag står på en scen med ljuset i ansiktet och inte ser, utan bara hör publiken och får den där underbara adrenalinkicken. Och det är när jag har kameran i handen och kan fånga underbara moment på bild, och sedan kolla tillbaka, minnas och glädjas.
Världens bästa kusin & hund. Mitt allt♥

Två gamla bilder jag tagit med pappas kamera,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0