Love is being stupid together happy valentines day

Den 14 februari. Då var vi här igen ja... Orkar inte tänka på hur ensam man är eller att man inte har en pojkvän, för jag har världens bästa vänner och familj så jag orkar inte lägga energi på något annat just nu. Jag är glad just nu ocg jag trivs som läget är, så varför klaga? Jag ska spendera min alla hjärtans dag först hos farmor och farfar för lite mat och spel, och sen ska jag sitta barnvakt i några timmar och sen åker jag vidare till Sexdrega och spenderar kvällen med världens bästa Kajsa och Jesper. Supermys!
En fin bild på de fullt normala Jesper & Kajsa från i fredags...

Lovet är redan inne på andra dagen och jag har på känn att det bara kommer flyga förbi.. Min vecka ser ut såhär:
Tisdag: Farmor & farfar, barnvakt, mys med Kasja & Jesper
Onsdag: Drar mig hemmåt!
Torsdag: Bio med bästa kusinen som sedan sover här!
Fredag: Min Kajsa & min Annie kommer hit!
Lördag: Lunch hos moster med mina tjejer, möta upp tjejerna i klassen för handling och tillbaka till mig för tjejkväll!
Söndag: Lååång frukost och mys med tjejerna och sen vinka av dom och bara ta det lugnt!
Bästa klassen! (- några fina mäniskor!)
Nu måste jag säga hejdå, för jag ska packa en liten väska inför ikväll och snart kommer farmor och hämar mig!
Hoppas ni har en mysig alla ♥dag, vare sig du är singel eller inte!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0