en riktigt seg lördag

Hej på er!
Vaknade för ungefär en timma sidan... Vad hände där? Just nu befinner jag mig i mjukiskläder, i soffan framför gårdagens Idol. Hade en jättetrevlig kväll med gamla klassen igår, ni är bäst! Vi började hos Stina med några tjejer, sen drog vi vidare hem till Marcus och de andra killarna. Man märker hur mycket man saknar den förra klassen, men jag hade det i alla fall superkul!
Detta blir ett tråkigt inlägg, men jag har inte lagt över bilderna från igår än. Så dom får ni se lite senare istället...
En från igår, innan jag åkte!
Funderar på att slå en signal till moster och höra om dom är hemma... En eftermiddagsfika där skulle inte sitta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0