DET GÖR SÅ FRUKTANSVÄRT ONT I MITT HJÄRTA!!!

Dessa klipp borde alla ta sig tid att kolla på, det är 4 klipp och dom är inte långa.
Kolla på part 3/4 vid 3:00, det gör mig SÅ ledsen och så ARG!!! :(
och även vid 5:00, det får mig att gråta...
Mitt hjärta gör så fruktansvärt ont, och om jag hade kraften hade jag spolat tillbaka tiden och gjort att ingen blev utsatt för något sånthär. Den lilla killen i blå skjorta och glasögon, han går rakt in i mitt hjärta. Alla ungdomar i klippet gör mig så ledsen, men samtidigt så rörd. För de vågar prata om det, och de kämpar på. Dom är så otroligt starka!
Detta klippet fick mig att gråta floder, jag kan inte säga det nog många gånger; Detta gör mig så otroligt ledsen! Och jag tycker synd om mobbarna faktiskt. Att de själva är så osäkra, eller mår så dåligt, att de tar någon som dom tror är svag och trycker ner på. Det gör mig så ledsen och så arg och så besviken. Besviken på hur människor behandlar andra människor. Jag kan inte förklara med ord hur ont det gör i hjärtat!
Åh, vad jag önskar att jag kunde ge honom en stor kram och göra vad som helst för att få honom må bra!
Mitt hjärta går i tusen bitar när jag ser detta, JAG BLIR SÅ ARG!
Till alla er därute, det är klychigt och gammalt, men det gäller:
BEHANDLA ANDRA SÅ SOM DU SJÄLV VILL BLI BEHANDLAD.

Kommentarer
Postat av: Linn

åh. så viktiga videos! alla borde se dem!

2011-11-12 @ 21:53:37
URL: http://www.aplaceinthisworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0