15 saker du kanske inte visste om mig

Jag har varit lite borta de senaste dagarna, har inte varit på topp.
Men jag är påväg tillbaka upp igen, tack vare mina finaste närmaste vänner.
För att komma igång här igen tänkte jag köra på en lista, så ni får lära känna mig lite bättre och få reda på saker ni kanske inte visste om mig..
1. Jag älskar musik, av alla dess slag (nästan). Skulle aldrig klara mig en dag utan musik!
2. Jag älskar att vara ensam ibland och bara slöa, samtidigt som jag älskar mina vänner och vill vara med dom så mycket det bara går!
3. Jag älskar att sjunga, även fast jag vet att jag inte är bra på det.
4. Jag har en fobi, clowner. Går inte att beskriva med ord hur dåligt jag mår när jag ser en, eller bara ens pratar om det. Att bara skriva det ordet tar lååång tid och mycket mod för mig. Så gör mig en tjänst mina vänner, nämn dom inte ens. Jag mår psykiskt dåligt och får ont i hela kroppen...
5. Jag älskar tv-serier, kan "Vänner" utantill och mina favoriter är OC, OTH, KUWTK, Kendra, TSLOTAT, FRIENDS och Cougar Town. (många många mer i ofs...)
6. Min familj betyder allt för mig!
7. Jag älskar brysselkål! haha...
8. Jag tycker inte det är hemskt att mina föräldrar är skilda. (kan vara lite jobbigt att flytta fram och tillbaka hela tiden bara...)
9. Jag följer ca 20 bloggar varje dag.
10. Jag har dansat sedan jag var 6 år, alltså i tio år nu. Och jag älskar det!
11. Jag vill gärna (vill inte låta desperat, men det är sanningen) ha en underbar pojkvän.
12. Jag har rökt en gång i mitt liv, och tänker aldrig mer göra det igen.
13. Jag tror att alla är värda en andra chans, men jag vet själv att jag ger vissa personer för många chanser.
14. Jag tror stenhårt på "Everything happens for a reason".
15. Jag älskar att fota, och jag vet att jag är ganska bra på det.

Kommentarer
Postat av: Erika

I miss you :*

2011-11-02 @ 17:44:44
URL: http://erikamild.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0