lucia

Glad Lucia på er! Eller vad man nu säger...
Hittade ingen bra bild direkt, men denna fick duga.
Har en lång lektion nu och efter denna, historiaprov. Oh god!
Och sen vidare till tandläkaren, så jag håller tummarna.
Hade en lång håltimma förut, så jag och Kajsa tog bussen in till stan och gick runt en stund. Köpte lite julklappar, till varandra... haha! Fick även med lite till mamma. Har ganska mycket kvar, men eftersom jag och pappa åker till Helsingborg över helgen tänkte jag hitta det sista där.
Hittade en söt lista som jag tänkte göra, lite sent att börja nu kanske... Men jag ska försöka ta ikapp! Gör första dagen lite senare!
Puss
(Bilden ska röra sig egentligen, han ska vinka jättegulligt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0