kajsa davida ragnhage ♥

Finns det någon som får mig upp ur mina nergångar är det denna flickan.

Efter att fått se DENNA texten och efter att ha suttit och gråtit ögonen ur mig så har jag nu försökt få ihop en liten text som förklarar hur mycket min fina Kajsa betyder för mig.

Jag ska börja med att säga att vad jag än skriver här och hur mycket jag än skriver så kommer det aldrig kunna förklara hur mycket du betyder för mig och hur glad jag är att du finns i mitt liv.

Vi har kännt varandra i ungefär 3,5 månad nu. Men jag kan inte förstå hur jag har levt innan dess. Det tog inte många dagar innan vi satt fast, innan du var en av mina närmsta vänner. Jag kommer ihåg hur sur du var första dagen för att du inte kom i samma klass som Annie. Då gillade inte jag dig, bara för att du verkade så sur, haha! Men sen vände det, big time! Vi klickade och vi bara blev en typ.

Och du får mig alltid att skratta även om jag inte vill, här är ett exempel på ett sms jag fick när jag satt för mig själv på ett tåg och började skratta så att folket på tåget började vända sig och kolla på mig...

Jag vet inte hur många gånger vi har skrattat så vi tappat luften, eller hur många gånger du bara gett mig en stor kram. Bara för att. Och du kommer aldrig förstå hur glad jag är att ha dig. Du vet i stort sett allt om mig, och det du inte vet är inte värt att veta. Pratar vi inte på en dag så saknar jag dig. Det är helt sjukt hur nära man kan bli på så kort tid. Men det känns verkligen som om det kommer vara vi hur länge som helst. Jag skulle faktiskt kunna sitta här hur länge som helst, och bara skriva massa roligt och underbart om dig. Men jag vet att det spelar ingen roll. För du vet redan allt vi gjort, vi delar redan våra minnen. De minnerna som bara kommer vara några i mängden av alla de som vi ska skaffa.

Min finaste pärla, min skatt,

Tack för att du finns, och tack för att du är min!

En grej är dock att det finns inte EN ENDA seriös bild på oss...

Men vet du vad?

Jag älskar dig

och babe, denna låten är till dig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0