I've got three words, that I have always been dying to tell you

Om bara några minuter ska jag gå över till grannen och sitta barnvakt hela dagen. Vi ska göra pepparkakshus och bara mysa! Kommer alltså inte uppdatera mycket idag (jag har varit sjuk halva veckan så har inte haft kraft eller inspiration..) men jag ger er fyra av mina favoritlåtar från 1D's nya skiva som ni kan lyssna på och drömma er bort...
I wish ♥
More than this ♥
Taken ♥
Tell me a lie ♥
Och självklart får ni inte missa/glömma den underbaraste av dom alla (och den enda med en musikvideo än så länge)
Gotta be you ♥
Åh, jag är så jävla kär i dessa pojkar så det är helt sjukt.
Min nya bakgrundsbild på datorn!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0