day 5 & 6

5 - Den var inte helt lätt.. Jag är ju en sucker för filmer och serier. Men några av mina absoluta favoriter är Grinchen, The Holiday (som är min absoluta favoritfilm), Tomten är far till alla barnen och Ett päron till farsa firar jul.
6 - Denna var inte heller så lätt! Musik är ju något jag verkligen inte klarar mig utan. Mina favoriter är troligtvis de mest klassiska julsångerna, så som Last Christmas, All I want for christmas i you, Santa Claus is coming to town och många mer.. HÄR är min lilla jullista i år!
Min nya favorit för i år är Maybe this christmas med Ron Sexsmith (fint namn?!) som jag hörde första gången i ett avsnitt av älskade O.C. ♥
Min favorit-version av All i want for christmas is you är ju såklart denna:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0